Ostatnio na blogu...

Subscribe to the RSS Feed

Dzieci a gadżety reklamowe

Posted on 24 marca 2017 by admin (0)

promotional-giftsNie jest żadną tajemnicą, że najbardziej podatne na reklamę są dzieci. Tak naprawdę to one decydują, jakich zakupów dokonają dla nich dorośli. I to jest powód, dla którego powstają przeróżne gadżety reklamowe skierowane konkretnie do tych małych odbiorców. Pomysłodawcy tych drobnych upominków prześcigają się jak mogą, a ich wyobraźnia jest po prostu ogromna. Każdy z nas lubi, jak coś ładnie wygląda. Nie inaczej jest z dziećmi, które przede wszystkim są wzrokowcami. Dlatego trzeba pamiętać, aby oferta skierowana do dzieci była przede wszystkim kolorowa.

Łatwiej wtedy przyciąga wzrok kilkulatków i zapada im w pamięć. Poza tym częściej przyjmują takie drobne prezenty i chętniej kierują się do sklepu osoby, która takie gadżety reklamowe im dała. Do trochę starszych dzieci można trafić oferując im figurki ulubionych postaci z bajek, bo dla nich liczy się, aby posiadać jak najwięcej rzeczy z nimi związanych. Najtrudniejszą grupą docelową są kilkunastoletnie dzieci, czyli młodzież. Oni najbardziej lubią rzeczy, którymi można pochwalić i wyróżnić się wśród znajomych. Są to głównie gadżety elektroniczne, ale ze względu na koszt produkcji nie trafiają do wielu osób, a jedynie do tych, którzy w sklepach zostawiają tysiące złotych. Gadżety reklamowe można dobrać do każdej grupy wiekowej. Jedyne, co ogranicza, to wyobraźnia i fundusze.

Leave a Reply

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